Magazines
Brookz
Insider Media werkt nauw samen met andere uitgevers die de top van Nederland willen bereiken. Voor de distributie van deze tijdschriften kunnen deze uitgevers gebruik maken van selecties uit de database. Daarnaast kan Insider Media ondersteuning bieden voor het optimaal benaderen van de advertentiemarkt. In 2013 wordt samengewerkt met C365 (Brookz) en MotoMax Media (00/24 Horloges)
Brookz werd in 2007 gelanceerd en is binnen vijf jaar uitgegroeid tot hét multimediale platform voor professionele ondernemers met groeiambitie. Brookz magazine is een selectieve titel die zich richt
op de top van de MKB-markt. Dat zijn professionele, ervaren ondernemers die structureel bezig zijn met de groei en het (verder) uitbouwen van hun bedrijf.
Brookz informeert, inspireert en faciliteert deze ondernemers
bij het realiseren van hun plannen door
het geven van waardevolle en direct toepasbare informatie.
De gemiddelde Brookz ondernemer is al ruim 10 jaar succesvol in business. Om deze ondernemers te helpen hun bedrijf verder uit te bouwen, besteedt Brookz in elke uitgave aandacht aan belangrijke strategische ondernemersvraagstukken: groei, innovatie, financiering, investeren, bedrijfsovername en internationaal ondernemen.