Magazines

00/24 Horloges

Insider Media werkt nauw samen met andere uitgevers die de top van Nederland willen bereiken. Voor de distributie van deze tijdschriften kunnen deze uitgevers gebruik maken van selecties uit de database. Daarnaast kan Insider Media ondersteuning bieden voor het optimaal benaderen van de advertentiemarkt. In 2013 wordt samengewerkt met C365 (Brookz) en MotoMax Media (00/24 Horloges)

This is an image00/24 Horloges is het grootste luxueuze magazine in Europa over de fascinerende wereld van haute horlogerie. Het ultieme horlogemagazine staat vol met nieuwe modellen van de topmerken, achtergrondverhalen en diepte-interviews met ontwerpers en horlogemakers.

 

De doelgroep van 00/24 Horloges bestaat voornamelijk uit mannen in de welstandsklassen A en B, die een passie hebben voor horloges. Zij hebben gevoel voor luxe & stijl en willen genieten van de goede dingen in het leven. Hun uitstraling is belangrijk voor hen.

 

Naast de zorgvuldig opgebouwde doelgroep die wij met de printtitel bereikt worden, bereiken we nog een wereldwijde - additionele - groep lezers en abonnees die ervoor kiezen om onze magazines op de iPad, Mac of desktop te lezen. Hiervoor hebben wij een partnership met Zinio, ’s werelds grootste aanbieder van digitale abonnementen.

 

 

Voorbeeldpagina's uit 00/24 Horloges

De lezersgroep van 00/24 Horloges bestaat voor 96% uit mannen. Zij zijn veelal ondernemer en verdienen bovenmodaal.
De totale oplage van 00/24 Horloges bedraagt 24.600 explaren. Het magazine wordt verspreid onder betalende abonnee's in Nederland en Vlaanderen. Daarnaast is het verkrijgbaar in de betere boekhandel.
00/24 Horloges verschijnt vier keer per jaar: in week 13, week 24, week 37 en week 48.
Het eerste nummer (week 13) staat in het teken van de van SIHH horlogebeurs. In het tweede nummer (week 24) staat de Baselbeurs met al zijn innovaties centraal. Het laatste nummer van het jaar (week 48) biedt extra leesplezier voor tijdens de feestdagen.